Wat wil je weten?

Hoe werkt Dagknaller?
Welke producten vind je op Dagknaller?
Wachtwoord wijzigen
Hoe schrijf ik mij in voor Dagknaller?
Hoe schrijf ik mij in voor de Dagknaller-nieuwsbrief?
Wat doet Dagknaller met mijn gegevens?
Ik wil een aantal producten bestellen. Kan dat?
Hoe worden de prijzen berekend?
Wat zijn de bezorgkosten?
Hoe kan ik betalen?
Kan ik ook bestellen als ik buiten Nederland woon?
Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Kan ik ook een ander afleveradres opgeven?
Wat is Dagknaller?
Heb ik garantie op mijn bestelling?
Wie betaalt de verzendkosten voor een reparatie?
Wat moet ik doen als mijn bestelling in een beschadigde of geopende verpakking wordt afgeleverd?
Wat moet ik doen als mijn bestelling defect is?
Hoe kan ik een vraag stellen over mijn bestelling?
 

Hoe werkt Dagknaller?
Elke dag om 6:00 s'ochtends biedt Dagknaller een nieuw product aan. Je kunt dit product 24 uur lang bestellen. Omdat Dagknaller altijd de laagst mogelijke prijs kiest, kan het product binnen 24 uur uitverkocht raken. Wil je echt iets hebben, bestel dan vroeg, want op is op. Wil je als eerste op de hoogte zijn van de nieuwe Dagknaller, schrijf je dan in voor de Dagknaller-nieuwsbrief. top

Welke producten vind je op Dagknaller?
Dagknaller heeft, in tegenstelling tot andere initiatieven op dit gebied, een zeer gevarieerd aanbod: van vette LCD-televisies tot de beste geluidsdragers; van de mooiste keukenapparatuur tot de leukste life-style-artikelen; van het gaafste speelgoed tot het meest uitgebreide bruin- en witgoed. Dagknaller levert de meest gewilde spullen tegen een knalprijs! top

Wachtwoord wijzigen
Wanneer u zich aanmeld bij Dagknaller, krijgt u per mail een wachtwoord toegestuurd. U kunt deze aanpassen op de volgende manier.

- log in met uw oude wachtwoord (Tip; kopieer het wachtwoord uit de ontvangen mail van Dagknaller)
- druk vervolgens op "wachtwoord wijzigen" (links op de site in het rijtje onder dagknaller)
- voer uw oude wachtwoord in en vervolgens uw nieuwe wachtwoord daaronder
- druk nu op opslaan en uw wachtwoord is aangepast
top

Hoe schrijf ik mij in voor Dagknaller?
Als je de Dagknaller wilt bestellen, vragen wij om je e-mailadres.
Ben je nog geen gebruiker bij dagknaller.nl? Voer dan je e-mailadres in als je een product bestelt. Wij sturen je vervolgens een wachtwoord toe via de e-mail. Dit wachtwoord en je e-mailadres kun je gebruiken voor dagknaller.nl. top

Hoe schrijf ik mij in voor de Dagknaller-nieuwsbrief?
Wil je de Dagknaller niet bestellen, maar wel dagelijks op de hoogte gehouden worden? Schrijf je dan in voor de Dagknaller-nieuwsbrief. Je ontvangt dagelijks een e-mail met alle informatie over de nieuwe Dagknaller. Zo ben je er altijd als eerste bij! top

Wat doet Dagknaller met mijn gegevens?
Wij gebruiken je gegevens voor de orderbevestiging, garantie-afhandeling en om je op de hoogte te houden van de status van je bestelling top

Ik wil een aantal producten bestellen. Kan dat?
Er wordt dagelijks aangegeven hoeveel producten je maximaal kunt bestellen. Dit varieert per dag. Er kan slechts 1 bestelling per afleveradres worden geplaatst. top

Hoe worden de prijzen berekend?
Alle prijzen zijn 'Ex Warehouse', dat wil zeggen, uit (onze) magazijnen, inclusief verschuldigde omzetbelasting. top

Wat zijn de bezorgkosten?
Alle prijzen van de zaken op de site of nieuwsbrief zijn exclusief bezorgkosten, deze worden wel apart weergegeven. De bezorgkosten worden afzonderlijk vermeld tijdens het afrekenen van de bestelling en kunnen variëren per dag en bestelling. top

Hoe kan ik betalen?
Credit Card (Mastercard of Visa)

Tijdens het bestelproces kun je je credit card-nummer, naam, vervaldatum (expiry date) en code invullen. Let op dat je alle gegevens exact overneemt zoals deze op je kaart staan. De betaling wordt vervolgens online geautoriseerd, zodat je direct weet of de betaling wel of niet wordt goedgekeurd. Vanwege de hogere transactiekosten, moeten wij helaas een extra toeslag van 3% (berekend over de totale verkoopprijs) heffen voor een credit card-betaling.
iDEAL

iDEAL is de nieuwe standaard voor betalingen via internet in Nederland. Het systeem is ontwikkeld door de gezamenlijke banken. iDEAL sluit daarmee aan op de vertrouwde systemen van internetbankieren en is een eenvoudige, snelle en veilige manier van online bestellen.
1. Je kiest bij het bestellen op Dagknaller voor iDEAL als betaalmethode.
2. Je kiest de bank waarbij je een betaalrekening hebt.
3. Je bevestigt de betaling via de beveiligingsmethode van internetbankieren (bijvoorbeeld de e.dentifier voor ABN AMRO).
4. De betaling wordt direct verwerkt.
top

Kan ik ook bestellen als ik buiten Nederland woon?
Op dit moment is het helaas niet mogelijk om een bestelling van buiten Nederland aan te nemen. top

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Helaas is het niet mogelijk om je bestelling op te halen. De koeriersdienst biedt het pakket maximaal 3x aan bij het afleveradres. Na de laatste poging laat de koerier een briefje achter met instructies waar je de bestelling kunt ophalen. top

Kan ik ook een ander afleveradres opgeven?
Je kunt tijdens je bestelling een ander afleveradres opgeven. Wij leveren geen producten af op adressen buiten Nederland. top

Wat is Dagknaller?
Dagknaller is een initiatief van Hermanex Europe B.V.  Bij Dagknaller.nl kun je elke dag een nieuw, spectaculair laaggeprijsd product kopen. De Dagknaller staat voor:

365 dagen, 365 spectaculaire topproducten
Waanzinnig lage prijzen
Betrouwbaar en veilig
Binnen 2 tot 5 werkdagen in huis
Wanneer u een bestelling plaatst bij Dagknaller, zal deze doorgaans binnen 2 tot  5 werkdagen verzonden worden. In het weekend wordt er niet geleverd en hierbij dus ook niet meegerekend.
Let wel, dit is een tijdsindicatie, geen bindende termijn. We zijn hierin ook afhankelijk van onze leveranciers! top

Heb ik garantie op mijn bestelling?
Bij je bestelling krijg je altijd een garantiedocument met alle benodigde instructies van de fabrikant. top

Wie betaalt de verzendkosten voor een reparatie?
De eigenaar van het product betaalt de verzending van het defecte product naar het reparatiecentrum. Valt het product binnen de garantie? Dan komt de retourzending voor rekening van Dagknaller. Indien het defect niet onder de garantie valt, volgt de retourzending onder rembours. top

Wat moet ik doen als mijn bestelling in een beschadigde of geopende verpakking wordt afgeleverd?
Mocht de verpakking beschadigd of geopend zijn bij levering, teken dan niet voor ontvangst, maar meld dit direct aan de koerier. De koerier maakt hiervan melding bij de leverancier. Stel ons via het contactformulier op de hoogte van het probleem. Je vindt het contact formulier onder de link contact, links op deze pagina. We zullen je na ontvangst van de melding zo snel mogelijk proberen te helpen. top

Wat moet ik doen als mijn bestelling defect is?
Indien een product na ontvangst defect blijkt dien je dit onmiddellijk na constatering via ons contactformulier te melden. Je vindt het contactformulier onder de link contact, links op deze pagina. De klantenservice van Dagknaller zal je daarna verder informeren over de verdere afhandeling. Als wij na ontvangst van een retour gezonden bestelling constateren dat het product inderdaad defect is, sturen wij je uiteraard kosteloos een nieuw exemplaar toe. top

Hoe kan ik een vraag stellen over mijn bestelling?
Je kunt je vragen over een bestelling via het contactformulier aan ons stellen. Je vindt het contactformulier onder de link contact. Ook voor je andere vragen over Dagknaller kun je gebruik maken van dit formulier.

Om met IDEAL te kunnen betalen, dien je internetbankieren bij je eigen bank te activeren. Op dit moment zijn ABN AMRO, Rabobank, SNS Bank, Fortis en Postbank aangesloten bij iDEAL. top

Zit jouw vraag er niet tussen? Neem contact met ons op!

Stel je vraag via ons contactformulier.

Contact


Telefoon: 0229-577507
(Bereikbaar: op werkdagen
van 08:30 tot 17:00)
Adres

Electronweg 5
1627 LB
Hoorn
Overige info

KVK 36053450
BTW: NL